Oh my red hair


Yes det är RÖTT! & håret är ännu rödare irl, tror ni inte att det går? Oooh yes det gör det.
Mitt hår är så rött det är helt sinnes. Det är så sjukt snyggt & jag vill alltid ha det såhär. Jag ska dock köpa en locktång. Tänk så snyggt!? I have to.
Dock har jag ett stort problem.. Mina bryn. Hur gör jag med dom? Ser ju fett keft ut med blonda ögonbryn. Skall testa och måla dem lite mörkare imorgon.
(Bortse gärna från min osminkade ansikte. Tänkte bara ge er en liten titt på the new me.)
Nu ska jag äta fiskpinnar & kolla på Sagan om de två tornen med min kärlek. Ha dem

Kommentarer
Postat av: SANDRA

SNYGGT!!!!!

2011-08-22 @ 23:27:57
URL: http://systrarnawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0