Our new home


Dessa saker tänker jag införskaffa mig till mitt nya hem i Åle! Har utgått från mina UNDERBARA Union Jack kuddar. Kanske inte min "favorit stil" egentligen. Men det passar verkligen där och ju mer jag tänker efter, ju mer gillar jag det! Lite lantligt/havs inspirerat fast jag vill inte ha för mycket av det! Mycket vitt, beige, blått (denim), silver & lite rött..
Om jag får (har dock inte bestämt mig till 100 än om jag vill) kanske en blå, tänk nästan jeansblå, fondvägg.. Åh det måste jag verkligen tänka på.. Skulle kunna bli så fint!
Jag längtar verkligen tills vi får ordning i lägenheten.. Dock har vi ju ingen än, haha, men har hittat en som vi är lite intresserade av! Hoppas!!
(Allt ovan är från Åhléns)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0