time to go

Yes, nu ska jag ta och åka till jobbet. För tredje sista gången. Det känns så otroligt skönt. Sex timmar idag, sju timmar imorgon & på fredag är det åtta. Det känns skönt att det är inte ett ändå jätte långt pass. Det tråkigaste är att jag inte jobbar med någon rolig.. Eller finns la folk som är ok ;) haha men ingen som jag är överdrivet förtjust i. Eller imorgon är det visst det..
Tycker det är skönt att det inte finns någon som jag egentligen bundat så mycket med. Känns skönt att det är över och bara stryka ett sträck över detta. Nästan två månader som bara varit. Jag är rätt stålt över mig själv att jag lyckats trots att jag mått så dåligt. Den senaste tiden har jag bara hållt mig för mig själv, inte orkat bry mig. För jag vet att jag ska iväg! Jag har lärt mig rätt mycket ändå. Att man kan komma till ställen/träffa människor man verkligen inte går ihop med. Det känns skönt att veta att jag kan suck it up och lägga undan allt och bara vara. Men jag har också lärt mig att jag inte tänker ha det på ett sätt som jag verkligen inte trivs med.
Nu måste jag springa här.. Shit. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0