Trött

Jag är helt slut. Så trött tjej. Jag fattar inte, sov till nio = 10 timmar och ändå håller mina ögon på att falla ihop.
Har ätit grymt god champinionsoppa till lunch. Dock skar jag mig på en kniv, igen. Gjorde det förra veckan ockå. Hur lyckas jag??

Jag har även rensat ut det jag ska skänka bort. Dock har jag inte hittat något ställe jag vill skänka till.. Orka att det inte finns fler? Så får se vad det blir. Har tagit alla våra strumpor och lagt i en IKEAkasse som jag hade tänkt att sortera.. Shit vad tråkigt men jag måste verkligen göra det.. Dock orkar jag verkligen inte nu. Tänkte faktiskt ta och lägga mig en stund. Får se om jag kan somna haha. Sova är verkligen det skönaste jag vet! Jag älskar att ligga i sängen, mys! Mmm yes nu ska jag bege mig till min säng. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0