Är det jul nu?

Alltså jag har nog inte riktigt fattat att det är jul om ett par dagar. Jag har liksom inte gjort något speciellt egentligen.. Här hemma har vi mest tänt massa ljus som luktar jul, pepparkaka & äpple/kanel. Visst en adväntsljusstake, en stjärna och adväntsljus men inget mer egentligen.. Jag gjorde några änglar men hade ingen tråd hemma och glömde köpa så dom har bara legat på bordet.. Haha illa. Eftersom vi ändå inte skall fira jul här har det kännts lite onödigt.. Vi skulle köpa en mini julgran men vi gjorde det liksom aldrig och sen var det bara en vecka tills vi skulle åka. Kändes dumt att betala 300:- för granen och sen köpa kulor & stjärnor för några dagar.. At jag spenderat mina senaste 9 dagar på jobbet har ju gjort sitt också. Har knappt varit hemma och då har jag nästa bara sovit.. Har inte ens haft tid att handla. Fick gå lite tidigare herrom dagen så att jag kunde köpa bröd och mjölk. Haha då är det fan illa, jeff har också jobbat varje dag. Vi har liksom inte ens setts på typ en vecka. Kul att vi ska vara ifrån varandra i flera dagar nu också.. Blää.

Idag var jag iaf sjukt trött på jobbet.. Altså trött för att jag är sjuk + sovit för lite, ätit dåligt och jobbat för mkt.. Men jag kom iaf på att jag kommer sakna alla där nu när jag är hemma. Eller inte alla men några! Fick massa kramar innan jag begav mig för att köpa en resväska iaf. Nu håller jag på att tvätta, har diskat lite men ska köra en omgång till + städa och packa. Sen ska jag la nana för vi ska la upp vid 6 imorgon. Fuck att man aldrig får sova? Inte fan får jag göra det den 23e heller. Ska in till stan med dippen då för att köpa de sista julklapparna. Är faktiskt klara med alla utan till min käre far + Leffe.. Haha har liksom förträngt honom, Jeff alltså. Pappa har jag letat som en galning till. Tror jag vet vad jag ska köpa men det måste jag göra i Svea.. Jaja jag är iaf nöjd med de paketen jag fått ihop :). Är en som står ut och det är typ därför jag är exalterad över denna julen. Plus att få vara ledig, komma hem och träffa alla. Eeeeh jajaj... Nog tjatat från mig.. Nu hade jag tänkt att försöka lära mig gimp (photoshop free typ..) för andra gången.. Sist (typ ett år sedan) försökte jag i några timmar sen fick jag cpryck på skiten och tog bort den.. Men nu fan ska jag lära mig det!! Haha fett kul när man väl kan det! Och jag som sa att jag skulle sluta :P Ja nu gör jag det.. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0