Bad week

Alltså denna veckan har varit helt sinnes sjuk.. Jag har varit extremt dålig, förs ett par dagar med extrem mesverk, aaaaj. Sen i fredags lyckades jag dra på mig den värsta migränen någonsin, alltså det var ett levande helvete AAAAAAAAAAJ. Sen när det ärntligen ser ljust ut så vaknade jag upp igår med såå ont i halsen. Alltså mina mandlar var så svullna att jag hade ont i nacken, normalt? Men idag är det lite bättre. Dock har jag sett fram emot att ta en halstablett men hittar dom ingenstans, ringer Jeff och ja så klart har han tagit med sig hela packet.. Snäll kille..

Nu har jag bara tre dagar kvar att jobba, nice work lady. Sen är det home som gäller. Ååh det ska bli så jälva skönt att vara ledig i en vecka, haha omg..

I lördags var det iaf Steffens sista dag så efter alla vart färdiga på jobbet drog jag, steffen, daniel, inge-marie, andreas och daniel och bowlade.. Jag var nästbäst! YES!!! Det viktigaste var att jag vann över daniel (vi tävlar alltid motvarandra). Sedan begav vi oss in till stn en sväng. Fett nice men lite tråkigt att det var första och sista gången eftersom det absolut inte är samma sak utan steffen.. Usch..
Sen har jag iaf världens utväxt mohaha har köpt ny färg men hinner ju aldrig färga håret.. Min utväxt är vit också så det syns liksom extremt mycket.. Ååh det är ju verkligen en downer att man måste färga håret varje månad typ för att annars ser man ut som ett mongo.. Tur att jag har en keps på jobbet.
Nej nu ska jag starx fixa mig dumma daniel ringde och väckte mig och ville att jag skulle komma in tidigare, bläää. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0