Hair

Okej jag har ett allvarligt problem.. Mitt hår. Jag har ingen aning om vad jag ska göra med det.. Känns som jag vid detta laget bode ha hittat en frisyr som är mig. Jag har typ alltid jämnlångt hår men just nu är det lite uppklippt för att få in min lugg som är på utväxtning.. Som det är nu ser det inte bra ut..
Alltså varför är det så att alltid när man har lugg vill man inte ha det och när man inte har det vill man? Jag har, efter vraje gång jag klippt lugg,lovat mig själv att jag inte skall göra om det. Ändå sitter jag här idag och tänkter "hmm kanske jag ska ta och klippa lugg igen??". Varför? Jag vill ha hellångt långt rött hår med lugg. Hur jävla snyggt hade det inte varit? Om jag får ett jobb i en butik ska jag göra det.. Men just nu skulle luggen bara vara ivägen. Eller så vill jag ha uppklippt hår med lång lugg i mittbena. Sådär otroligt snyggt och glamoröst, fast det är ju knappast mig och mitt hår går inte att locka. Så nej då passar det första nog bäst till mig.. 
Det känns lite som att jag lever bara en gång och det är faktiskt bara hår, det växer ut igen. Ja sanningen är att jag måste göra någonting med det. Jag hoppas verkligen att jag får tid till ett frisör besök när jag är i Göteborg..



Okej nu har jag ju varken så rött eller så ljustrött hår som kinagirlsen på bilderna. Men tänk er ändå.. Fett snyggt.. Ooh jag måste prata med en frisör.. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0