Hello friends

Jag antar att jag bode ha huuur mycket som helst att berätta för er, men ack. Det råkar ligga till så att jag spenderar alla veckans dagar (utan en och då befinner jag mig i soffan) på McDonalds MOA. Inte för att jag klagar egentligen. Nej egentligen har jag det bra där. Men just denna veckan har varit mindre bra. Jag har varit mer less på livet än vanligt och jobbet ja oj det har jag varit sjukt less på. Egentligen vet jag inte varför. Kanske berro på att Steffen my BFF på jobbet slutar imorgon, eller ska in i militären ett år.. Ja vad händer med "de två vännerna och Daniel"? Ja det blir bara Felicia och Daniel kvar och det är inte samma sak. Fan jag kommer böla imorgon haha lär sluta med att steffen går och daniel håller fast en bölande felicia (medan några tårar faller från hans kinder med)..
Ja dessa två killarna har blivit min räddning här uppe. Steffen är som en bror. Vi är så extremt lika att det är skrämmande.. Daniel är bara Daniel finns inte så mycket mer att säga. Vi tre är BÄST!

Jag och Jeff har den finaste lägenheten i världen. Dock är den väldigt liten (34) och vi har väldigt mycket grejer.. Så det blir lätt stökigt.. Haha men den är sjukt fin även om vi inte är riktigt klara än. Okej vi blev inte klara med lägenheten i sthlm på ett år så får se hur lång tid det tar här hahah.. Ska lägga upp bilder inom en snar framtid..
Något annat nytt? Nej egentligen inte.. Jag saknar Charlotte väldigt mycket här, Åle är inte samma utan henne. Men hon vägrar ju att flytta hit så antar att jag får klara mig utan henne ;)
Eeeh nu ska jag och mitt migrän huvud bege oss till sängen.. För i helvete idag kan ha varit en av de värsta dagarna i mitt liv. Har aldrig i hela mitt liv känt på en smärta av denna grad. Alltså föda barn kan ju OMÖJLIGT vara värre än detta. Alltså nejnejnej ni som fött barn och klagar, ni skulle känt på min huvudvärk idag.. Pff kom inte och snacka..
Vi höres väl snart igen vänner. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0