Home

Något av det första som slår mig när jag kommer in genom dörren är att våran garderob har gått sönder.. Fästena till hyllplanen passar liksom inte. Garderoben är ihop byggd snett och vi har för mycket kläder så allt detta har resulterat i att dom nu gett upp.. Så jag tänkte att jag skulle kolla lite nya garderober på nätet. Och då hittar jag ellos.no. HEJ LYCKA! När vi flyttade hit satt jag inne på ellos.se och drömde om allt fint, de har verkligen så mycket som skulle passa in här. Inte tänkte jag på att det nog fanns här med. Men det gör det så här ska jag nog ta och beställa lite fint. Vi har fått alla "stora" saker men behöver fortfarande en del. Hyllor, tavlor, lite förvaring mm. Och här finns allt det jag ännu inte lyckats hitta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0