Jävla äpple

Det känns lite som att jag måste skriva här nu varje dag, gärna sådär 3 gånger om dagen för att ta ikapp alla förlorad tid.. Tänk att jag var utan internet i typ 3 månader. Det är helt sinnes vad jag har missat egentligen. Och så sjukt mycket som har hänt denna tiden som jag typ inte haft någon aning om..
Men det är härligt att vara människa igen..

Jag fick ju en iPhone av Jeffs mor för hon skaffat sig en ny. Dum som jag är så tänker jag att jag ska återställa den. Dummaste jag någonsin gjort för jävlen vägrar att starta igen. Det är något otroligt komplicerat fel på den.. Antingen har någon (inte jag) laddat ner ett fake program som förstört hela telefonen, eller så har någon (inte jag) använt ett sämre program än vad det skall vara. Eller så är det bara en jävla telefon från helvetet. För som jag har försökt att få igång den. Just nu ligger jag inne med leffes gamla telefon som kan gå från fult bateri till att dö på ca två sec, från att sedan få halv fullt batteri igen.. Den lever sitt lilla egna liv och den fungerar absolut inte. Känns fett onödigt att köpa en ny telefon när jag egentligen har en.. Shit jag får sånt spasmer ryck och snart kommer skiten åka ut ur fönstret. Och om den gör det så hoppas jag att den går i 10000000 bitar eller så kan den kanske bara tänka sig att arbeta med mig??
Annars har jag saknat spotify sjukt mycket.. Alltså det är sjukt hur mycket musik egentligen är.. Jag har iaf hamnat i en typ "pappa rock" period nu känns det som.. Fett farligt är det. Man ska bara lyssna på en låt sen börjar man bläddra lite i liknande artister och woops så hade det gått två timmar och man skall jobba om 5 timmar..
Vill inte riktigt rekomendera detta. Så friends om ni inte redan råkat ut för detta, gå inte in på spotify efter 3 månaders internetlös några timmar innan du ska jobba. Kan resultera i en väldigt hård dag..
Annars mina vänner saknar jag er.. Haha nej nu ska jag la ta en natte cigg och gå till sängs.. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0