Jul

Okej kanske bör köra en liten sammanfattning av min hemvisit..
Började med att vi begav oss jäte tidigt på morgonen och inte åt något innan. Var extremt hungrig hela dagen för jag hatar att gå och sätta mig och äta någonstans själv (j och jag skiljdes på flygplatsen) så jag köpte bara en liten macka.. Tänkte köpa en korv precis innan jag skulle på bussen men den kostade typ 70 för bara korven.. Hmm Oslo alltså..
Sen kom jag iaf hem och jag gjorde inget mer än ligga i filippas soffa och typ sova. Dagen efter begav vi oss in för att köpa sista julklapparna och äta sushi. På kvällen gick hela familjen på jul på liseberg. Det var inte jätte kul för det spöregnade. Köpte iaf en pasta & en drinkbok. Sen var det julafton och då gjorde vi väl som alla andra. Fast jag bojkottade kalle anka iår. Sen den 25e åkte vi upp till mormor och åt god mat och jätte god efterrätt. Sen mötte jag upp Olivia och begav oss till trädgårn. Där skulle vi sedan få se väldigt snygga män. Först såg vi ett extremt härligt förband, Avatar, och basisten var sjuuukt snygg. Sångaren var äckligt cool och dom var grymt bra. Sen äntligen kom männen jag väntat på att få se i ca 2.5 år nu. Har sett dom varje år sedan 2001 men inte nu dom senaste så det kändes extremt bra. Hardcore Superstar. Dom var som vanligt bäst. Alltså verkligen BÄST! & jag beställde + drack upp min första öl någonsin! Så jävla stolt över mig själv. Sen mötte vi upp Sunnie och begav oss till rockbaren. Där var det dock tråkigt så vi begav oss hem.
Den 26e åkte hela familjen in till mellandagsrean. Hittade inget utan ett par "behöver-inte-banta"-trosor. Så med dom i väskan begav vi oss till kinabuffén. Fett gott var det! Sen åkte vi och hämtade Jeff. På kvällen spelade vi fia med knuff med dippen och hennes man. Jaryd vann, jag kom sist.. Den 27e var det lippans födelsedan så vi väckte henne med paket. Sen åkte jag och Jeff för att köpa en dator till honom men han hittade ingen. Sen åt vi sushi (tredje gången för mig denna vistelsen, JAMMI! Finns inte god sushi här men vi ska börja göra egen.) Sen vankades det tårtkalas hos dippen och sen åkte vi och åt tapas & sen bowlade vi. Sen var det hem och packa lägga sig och när vi vaknade så skulle vi åka hem..

Det är lite sjukt hur snabt en vecka går. Jag hann ju inte göra någonsting! Jag vill bara dit igen och träffa alla mina vänner och göra saker.. Bajs. Men ja får se när jag kan komma dit nästa gång. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0