När 2 blir 3

Nej jag är inte gravid. Däremot har vi börjat prata seriöst om att faktiskt utöka våran lilla familj. Inte med än mänsklig bäbis utan en liten kisse. Jag är ju extremt allergisk mot typ alla pälsdjur men nu har jag kanske hittat en lösning. Har läst på lite om denna lilla sötnosen och på vissa ställen står det att det går andra säger att det inte gör det. Jag hoppas verkligen på det första för jag vill så gärna ha ett djur. En hund är för mycket jobb men just denna kattrasen skall tydligen vara "lite som en hund" & världens mest kärvänligaste katt. Det låter ju grymt bra. Jag har aldrig haft ett djur och ja jag vet vikten av att faktiskt skaffa ett annat liv, att det inte bara är en lek. Jeff har vuxit upp med hundar och har alltid haft en. Även han längtar så mycket efter ett djur. Klart att en hund hade varit underbart men det går inte och det vet vi. Men en katt kan vara ensam lite längre och just denna är en innekatt. Jag vet att det är mycket jobb, ansvar men det är också så mycket kärlek. Jag skulle älska att ha en liten katt som springer omkring i lägenheten och mysa med den lille. Som det ser ut nu blir det att läsa på en hel del mer, prata om det mycket mer men antagligen får vi ta och köpa en när vi flyttar tillbaka till Sverige. Eller kanske redan här, vi får se. Men jag vill så otroligt gärna. Detta känns så rätt!



Yes vi ska skaffa oss en sphynx (nakenkatt). Kom inte och säg att den är ful/äcklig för det är den inte. Den är så otroligt söt! Lite coolt är det att man måste smörja in dom med solkräm om dom skall gå ut, snutte!
Den lille uppe i hörnet ligger ute på blocket just nu och kan hämtas i februari. Ni förstår inte hur gärna jag vill hämta upp honom då! Dock är det för tidigt men jag skulle så gärna vilja ha just honom! Han är något av det sötaste jag sätt och han skulle bli perfekt hos oss! Våran lilla Judas eller Qvintus <3 Men den som väntar på något gott.. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0