Nytt år, riktiga tag

Jag vet att jag absolut inte är ensam om att tänka detta. Men detta året då jävlar ska jag bli fitt! Jag tänker inte säga smal för det vill jag inte bli. Jag vill få bort mycket ben, mage + kärlekshantag & mina armar. Jag vill fortfarande ha lite kvar men jag vill att det ska se bra ut. Jag vill kunna gå i shorts & linne! Jag vill kunna ha på mig vad jag vill.
Jag har varit så sjukt lat men det ska det bli ändring på. Det är där problemet ligger för mig. Min lathet är min största fiende & jag måste förstöra den (gäller på fler plan än bara träning).
Gymkort skall inhandlas och det ska bli att träna före jobbet om jag börjar sent eller efter jobbet om jag slutar någelunda tidigt. Sen när det blir varmare/bättre väder så ska börja promenera igen. Bor precis under berget som har både trappor upp och en hälrig promenad stig. Kan kanske ta 45min från att jag går hemifrån till jag är tillbaka Frågan är bara vilket hålla man kör. Men det går ju att variera.

Jag behöver något som motiverar mig och förutom mina snygga skor ska jag köpa lite snygga kläder! Sen är ju motivationen så klart att man blir snygg men det tar ju ett tag tills dess. Sen att man känner sig piggar efter ett tag är ju ingen hemlighet. Och sanningen är att jag älskar att vara på gymmet. Att köra ben tycker jag är sjukt kul!
Ett annat stort problem för mig är mitt jobb. Att äta på donken varje dag är illa. Men det får bli att försöka ta med sig så mycket mat som möjligt. Det är inte alltid jag har tid eller ork att fixa det innan men nu måste jag verkligen komma på något nytt system för dethär fungerar inte! I alla fall så längtar jag verkligen efter att börja träna igen men det som tar emot är faktiskt att åka dit. Att komma iväg är det största problemet för mig, men det är bara att göra! 2012 ska bli ett sjukt härligt år och min farmtid hänger på detta! Jag vill inte vara en tjockis hela mitt liv. Ha dem


Några snygga träningskläder, från H&M. Älskar fleecen i mönstrat, hur snyggt hade inte det varit på en promenad? Jammi



Update
Jag kom precis på den bästa motivationen ever. Om jag gå ner en viss del, får den kroppen jag vill ha. Då ska jag fan köpa katten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0