110701

Fuck jag är deprimerad. Verkligen så sjukt jävla mycket. Jag har ingen aning om varför, så snälla fråga inte. Hade lika gära kunnat skita i att skriva det men då undrar folk vad det är med mig. Jag har ingen lust/ork till något alls! Jag vill bara ligga i soffan med nerdragna persienner och glo eller sova, ja helst sova. Mmm har varat ett tag men känner att det blir bara värre. Vill gråta exakt hela tiden men jag pallar inte.
Jeff tror att det beror på att jag var intsälld på något som inte blev av. Nytt jobb med värre tider än innan. Fan vi som klagade på hur lite vi sågs innan, nu börjar jag när han slutar så vi ses ALDRIG! Jag orkar gentligen inte bry mig. Tyckte det var rätt skönt att ha hela dagen innan till att ex träna. Funkade bra i två dagar, nu har jag inte längre någon kraft till det. Borde snöra på mig skorna och ta en promenad + handla lite på vägen och göra en matlåda. Men jag hittar bara negativa saker med det.
- Det är halvdåligt väder och kommer börja regna när som ser det ut som. Palla gå i regnet.
- Jag har gått alla vägar runt här, tråkigt att gå dom för 100 gången..
- Inse att jag är ett jävla fetto som inte kommer kunna gå ner i vikt.
- Palla släpa på matpåsar i bara uppförsbackar.

Jag vet att jag borde se det posetiva med det men jag orakar inte! Det är inte så att jag inte vill, jag vill verkligen gå ut och gå. Men min kropp och psyke vill inte. De orkar inte. Fan jag tror jag behöver hjälp.. Jag pallar inte diska, städa, laga mat eller tvätta håret (torrschampoo har blivit min bästa vän). Jag vill inte ens åka till stan längre. När telefonen ringer mår jag sämst. Jag orkar inte svara, vill inte prata med någon. Telefonen är hemsk. Nu är det så illa att till och med när Jeff ringer vill jag skita i det. Om jag svarar ska det gå fort, jag orkar inte prata. Jag har en mängd samtal att göra som jag bara skjuter upp och skjuter upp, för jag orkar inte ta konversationerna som följer. Nej jag samlar bara allt på hög och den bara växer och växer. Fan varför kan jag inte bara må bra? Nej skit samma jag vet inte ens varför jag skriver detta. Men iaf om någon ringer så vet ni iaf att jag antagligen inte kommer svara så ring inte igen, jag ringer upp när jag orkar. Tack, ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0