110705

Hihihi min kärlek fyller 25 på måndag! Ååååh jag har kommit på världens bästa present! Weiiiiiiiiii jag är bara för bra, nu ska jag bara välja mellan två sen jävlar!! Svårt val, för båda passar honom perfekt.. Men ja kan bara köpa en av dom så blir att tänka lite på det under dagen! Tänkte kanske åka in till stan och kolla lite.. Hihi nu längtar jag som fan. Åååh jag kommer aldrig kunna hålla tyst om detta! För bra, jag är verkligen stolt över mig själv också haha!!

Jag fick någon pajsjuka igår.. Köpte mig en pajform och bakade en paj. Den blev god men fan vad lång tid det skulle ta för den då.. Funderar på att göra en idag också :) Haha ååh eller kanske en efterättspaj? Nej onyttigt, vi kör nog på en matpaj idag igen :) Mumms.. Nej om jag skulle ta och bege mig in till stan kanske? Så hinner man kanske med en omgång tvätt också, kuuuuul!! Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0