110707

God morgon! Idag skulle jag jobba 19-22, alltså palla ens den tiden? Men sen har jag så otroligt bra (läs lata) medarbetare så fick ett samtal om en som ville byta sitt 12-21 pass med mig. Jag som vill ha mer timmar blev as glad så nu ska jag jobba lite mer. Nice. Något som inte är så härligt är att jag gått och fått urinvägsinfektion. Fyfan i stanan vad ont det gör! Hoppas att tabletterna hjälper snart så jag slipper detta, AAAAAAAAAAAAJ!!
Denna veckan har jag varit sämst men träningen! Tränade typ 30-45 min i måndags klarade inte mer för jag hade sån jävla mensvärk!! Sen har jag haft så ont i magen pg av infektionen. Försökte mig ut på en promenad igår men det gjorde så ont så det gick inte! Hoppas verkligen att det är bättre imorgon så att jag kan gå till gymmet!!
Ja jag bakade en paj igår också, hallon & blåbär. Satan vad god den var! Verkligen jättejätte god. Men kaske inte riktigt vad vi behövde men nu blev det så. Jag har blivit pajgalen och det kan inte hjälpas..
Nej om man kanske skulle dricka några liter vatten innan man beger sig till jobbet.. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0