110708 - igen

Så äntligen har jag fått tag på en taxi.. Det var inte det lättaste precis.. Satt i kö tre gånger utan att komma fram, lyckat? Men tillslut så.. Var nära på att ge upp och GÅ hem från jobbet, okej inte riktigt men jag var väldigt nära att slänga telefonen åt helvete bege mig till huvudkontoret och slå personalen. Allvaligt anställ fler?? Shit alltså, okej att det kan vara svårt att få en taxi på helgnätter eller speciella tillfällen (ex nyår, shit vad vi höll på och vilken tur vi hade att det var en som råkade köra föbi!!) men en vardag mitt på dagen?? Jaja nu kommer jag iaf hem inatt så det är ju skönt att veta.

Nu ska jag strax bege mig mot bussen, tänkte ta en sväng på gymmet. Kör älvsjö idag, behöver verkligen träna!! Latis denna veckan jappjapp.. Åååh jag skulle verkligen behöva köra lite kondition men det är så satans varmt och man står precis vid stora fönster och solen lyser rätt på så man blir ju svettig som ett apansikte.. Visst klart det är meningen men jag ska jobba efter och har inte tid till hur mkt fix som helst sen. Och visst jag blir lika svettig igen på jobbet men jag behöver ju inte komma dit och lukta som en svättig hårig fet man.. Så ja får se vad jag kör när jag är där.. Men lär ju bli ben som vanligt haha fan sen kommer jag ha världens mes fitta ben men as fet överkropp ;) haha nej men kör alltid några sväng om med magen också. Men på älvsjö så pallar jag inte köra armar för det är i värsta hörnet där det para står massa anabolamän så näää tack jag klarar mig. Okej nu måste jag fan springa haha ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0