110708

Fan jag är så jävla dum.. Gick med på att jobba till 02 idag. Mm kul nu kommer jag inte hem. Fan vad nice felicia well done. Sista pendeln går 2.08 och det hinner jag inte, absolut inte alltså verkligen inte. FAN också. Mm så skulle beställa en taxi nu, men då har dom tydligen inga bilar i området just nu. Nehe det skiter väl jag i? Alvvar tror ni jag bryr mig om ni har taxi bilar där nu??? Nej jag vill ha en taxi 10 över 2 i natt!! Hur svårt ska det vara ett ge mig det? FUCK! Mm sen har jag inget kort heller smart head nr två.. Fan mitt liv suger just nu.
Sen är det min och Jeffs dag idag, men ses vi ens något? NEJ! Inte en jävla minut ses vi. Fanfanfan.. Sen ska jag jobba 11-20 imorgon också.. Härligt att man får lite sömn i natt, eller?? Jaja sen är jag ledig iaf :) HÄRLIGT! Asså det är kul på jobbet, det är inte det. Utan jag vill bara kunna få komma hem efterjag jobbat klart. Men det får man tydligen inte. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0