110718

Shit halva sommaren har gått.. Nästan mer? Haha kul att jag inte varit vid stranden en enda gånge, inte för att jag klagar egentligen.. Hmm starndkroppen 2011 finns inte.. Inte gör det saken bättre att jag inte tränat på en vecka. Skyller på "semestern". Nu när jag börjar gå ner då kan jag ju inte sluta haha, nej måste fortsätta. Dock gillar jag all den "träning" och motion jag får på jobbet. Den hjälper till mycket. Ska försöka komma iväg och hämta cykeln nu också. Tänk vad bra att cykla till och från jobbet. Kommer sitta fint!

Dock är jag så less på människor vars mun är för stor för dens eget bästa. Ge inte vänner falska förhoppningar, prata inte så mycket. Lova inte saker du inte vet kommer gå igenom. Shit, detta har verkligen varit en sån stor grej för oss. Orka allt ditt snack men ingen verkstad. Sätt igång och gör det du lovat, snart är det försent!
Okej allternativet är inte så jävla fel heller. Saknar det. Det är bättre där än här. Men vissa saker är ju bättre än andra. Men om det är något jag lärt mig är det att inte lite för mycket på människor. För människor är något som ofta sviker och även jag är människa. Men att lova saker och sen inte verka bry sig att fortsätta sitt "jobb" känns bara onödigt. Varför?
Nej nu kallar jobbet. Önskar att jag hade varit mer pepp på att gå dit. Saken är att när jag väl är där går det rätt bra. Dock undrar jag varför det sk vara så jobbigt att jobba.. Men ja man hör ju att orden hör ihop.. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0