110720

Fan sommaren är snart slut. Jag har inte ens haft någon än? Visst det är varmt ute och när jag jobbar i denna värmen är det HEMSKT!! Men inget mer. Inga strandbesök eller små kläder, grillkvällar eller dagar på en uteservering. Nada, inget, noll. Ingen sommar. Snart blir det höst igen och sen då? Då är det nästan ett år till nästa gång.. Beroende på vad som händer med oss i höst då.. Men annars måste det bli en lååååååååååång resa! Jag har inte varit utomlands på hur länge som helst (en liten trip till åland med bad i pool räknas ej).. Det suger lite..

Igår gick jobbet helt ok. Dagen gick fort men jag lyckades få med mig fel matlåda. Fick en låda med bara gamal pasta. Gött.. Fan då mådde jag inte så bra, så fick ble en chees till lunch.. Gick hungrig som faen.. Men idag ska jag se till att få med mig rätt låda, mumma! Sen på kvällen fick vi iaf besök av jeffs moder och hennes ex.. Trevligt, åt tacos och en efterrätt som jag lyckades (med lite hjälp av min mor) fixa ihop från minnet.. Det var göttans och ser ut att bli en taco middag för mig och min käre sambo ikväll igen. Inte oss emot..
Nej nu ska jag ta och äta lite frulle sen bege mig till jobbet. Imorgon är jag ledig, skönt! Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0