110721

Härligt med en ledig dag. Mindre härligt att jag gick upp kl 10. Känns som det är för sent, verkligen. Shit får sån ångest.. Men kan behöva sova någon gång! Tänkte bege mig mot gymet nu om 30 min. Måste bara raka benen innan och fixa lite..
Igår såg vi på braveheart, bra film. Men jag blir lite sur på slutet.. Orka göra ett sånt slut? Jeff säger att det är det som gör den till en bra film. Om den hade slutat så som jag ville skulle det vara en tjej film. Nu är det en mansfilm. Jag skulle fråga alla män på jorden om det var en bra film, den som sa nej var tydligen dum i huvet. Sen var det tydligen en film som killar kunde gråta till också. Inte för att min man gjorde det, men han sa att han skulle kunna. Jag med, jag gjorde det inte heller men var nära. Sen tänkte jagpå en rätt rolig sak också. Killen som gjort filmen har gett huvudkaraktären (som är grym, helt otrolig man, ja ni förtår/vet) samma namn som sig själv. Hur kul är inte det? Att göra en karaktär som är helt otrolig sen när man ska namnsätta den så bara ja jag ger den mitt namn. Då är det som att jag är denna starka person?? Alltså lite löjligt, där har vi en typisk manssak. Så skulle aldrig en tjej göra, hur töntigt!! Haha Skrattade lite..
Nej nu måste jag sätta igång här om jag ska kunna hålla min tids räkning.. ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0