110726

Satan i gatan vilken jobbig dag det blev igår. Kommer till jobbet och får äntligen stå i köket!! Gött. Dock blir jag tillfrågad om jag kan jobba till 22. Känner att jag inte kan neka eftersom jag fått igenom ett förslag ang förkortat pass så jag går med på detta. Ska nu alltså jobba 11-22. HÄRLIGT! Tiden gick rätt fort ändå men framåt 19/20 när jag egentligen skulle sluta känner jag hur både kroppen och huvudet är slut. De var ju inställda på att få gå hem då. Till slut blir kl 22 och då kommer Jeff och hämtar mig (TACK). Kommer hem slänger i mig en macka och går till sängs. Men min rygg gör så sjukt ont så jag kan fan inte somna.
Blir väckt av att telefonen ringer kl 8.. Förstår att det är jobbet men kopplar inte riktigt då jag egentligen SOVER. Får sedan ett sms om att det vill att jag ska komma in fyra timmar tidigare idag? Alltså VA? Lyckas få ner det till en, det går jag med på. Jag har fortfarande ont i kroppen och nu kan jag inte heller somna om..
Ofta dom ringer mig så tidigt? De vet hur jag jobbade igår, nej.. Jaja så ska snart bege mig till jobbet igen.. Imorgon är jag ledig! Hade en del planer för idag som jag nu får stryka.. Har inte orkat resa på mig. Dock MÅSTE jag ta tag i mig själv och bege mig ut på en PW nu! Detta börjar gå för långt. Har inte tränat på två veckor.. Dåligt. Så ja på med dojsen måste verkligen ut, trots att det ser ut att bli regn. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0