110727

Heeeeeeeeeeeeeej!!

Sitter och väntar på min pojke som kommer hem och äter lunch med mig! För mysigt :) Ska äta korv med bröd, för gott! Fick ett paket av Jeffs mor för att hennes frys var paj. Så käkade det igår eftersom det var allt som fanns. Och det är så sjukt gott. Mmm så nu hoppas jag att han behagas komma snart. Jag har sparat mig hela morgonen så att jag är as hungrig och kan äta massor!!

Sen beställde jag TVÅ väskor igår! Den ena har jag velat ha i flera år! En Alexander Wang kopia. Rätt sportig väska i svart "läder" typ lite oval nästan och med hela undersidan i nitar! Fan vad jag längtar tills den kommer! Har varit en av mina favorit väskor sedan den kom och nu äntligen har jag lyckats med att skaffa mig en egen! Den andra är en stor och väldigt enkel kuvert väska, svart den också såklart! Behöver en ny då min gamla kära svart med nitar börjar falla ihop.. Eftersom jag känner mig själv rätt bra så vet jag att jag kommer hålla fast vid den gamla ett tag till men är alltid bra att ha en bak up. Och vem vet kanske jag fastnar för denna. Nu när jag tänker efter bode jag kanske köpt en till.. fast i någon härlig färg. Äsch lika bra att vänta tills jag får den första så får jag se hur jag trivs med den!

Efter att min pojke lämnat mig igen tänker jag bege mig ut på en promenix. Satan vad härligt det var igår bortsätt från att jag gick vilse.. Igen, haha inte första gången jag gått vilse i hökarängen. När paniken nästan var total kom jag dock ut typ där jag börjat.. Hade gått runt alls, helt sjukt haha. Tänkte kanske ta samma runda idag fast kunna "njuta" liter mer (läs glo in hos alla andra!). Jag älskar att kolla in hos andra och drömma mig bort om hur jag vill ha det eller vad jag skulle gjort i den lägenheten. Nu vet jag ju hur jag ska ha det i min nästa men kan ju drömma lite ändå. Min senaste dröm är iaf ett hus. Ja inte riktigt än men om några år (sådär 5/6). Gärna lite utanför staden.. Usch haha satt och kollade på hemnet häromdagen, shit det är en farlig sida skulle kunna utväcklas till en drog.. Eller så vill ja ha en lägenhet på söder & en sommar hus i skärgården.. Shit det är svårt det där med planer.. Fast som tur är har jag ett tag på mig ;)
Nej nu kom Leffe så måste steka korv. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0