110728

God dag.. Har presic ätit en jätte lunch, så mätt nu! Var och storhandlade igår, så kul! Köpte massa gotti, bla färska brödbullar! Tråkigt att Jeff lämnade en halv av sina, hoppas han inte tror att den ska finnas kvar till ikväll. Det gör den iaf inte.. Åt en bulle + kräm till frukost. Sen blev den en PW, lite disk & packning. Sen blev det en bulle till (& jeffs halva) + gröt! Göttans klarar jag mig nog ett tag på. Sen har jag jätte goda (men stark som faen, aaaaj min rumpa imorse..) thai med mig som matlåda! Idag känns det inte för hemskt att gå till jobbet. Det beror på att jag jobbar med Sara. Då är det fan kul att gå till jobbet. Fan så härlig tjej!
Jobbar till 24 och har sån tur att jag precis hinner med sista bussen!! Imorgon jobbar jag 10-17, går också bra för Helena har lovat mig att få stå i köket! YES! Haha så kul när jag fick hoppa in och "styra upp" köket under en rusch. Grabbarna var rätt chockade då de aldrig sätt mig stå i köket innan. Så kommer jag in och är as grym (stod ju några timmar dagen innan så han refrescha mig lite). Haha men fick jävligt mycket bra ord av dem, att jag var riktigt duktig. Scott var helt förvånad och tyckte jag var as grym! Jag hade till och med köket själv en liten stund för han skulle fixa massa annat. :) Haha då kände jag mig jävligt duktig! Så nu hoppas jag verkligen att jag får stå där lite mer för det är verkligen så kul! Sen tycker jag det är sjukt kul att "vara" med killarna. Är ju nästan bara killar i köket och det är sånt annorlunda sätt där. Trivs så mycket bättre med killar än tjejer det är så mycket enklare!
Direkt efter jobbet imorgon blir det in till centralen (haha Jeff var så söt igår, han frågade om vi skulle göra så vi alltid gör när vi ska någonstans, äta på street food) och ta arlanda express. ARLANDA = KENT BLÅ = KÄRLEK! Hur bra!?
Ska bli så skönt att komma iväg över helgen! Träffa familjen och äta farmors mat, göttans! Tycker så mycket om att vara i Skillinge, är så lungt. Härligt att bara vara. Åh jag måste bada, i hamnen! Sånt "barndomsminne" hahaha Plotti minns du att du började blöda näseblod en gång när vi hoppade där? Bara rann som satan, sjukt..
Nej om jag kanske skulle ta och fixa mig så jag är redy to go! Ja nu kommer jag ju inte skriva här på ett tag så.. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0