110629

Mina rubriker må vara de sämsta i världen, därför tänker jag från och med nu bli ännu tråkigare.. Haha men sånt är livet, inte alltid på topp..

Igår var jag på gymmet, nice! Körde ben, eeeeeeeeh aj.. Se blev det en jävla massa promenad till jobbet, från jobbet, hem.. Härligt hade det varit om det är inte var för de 100graderna det var ute. För att inte snacka om hur varmt det var på jobbet. SICK! På tal om jobbet gick det bra. Blev direkt inslängd i DTn så där stod jag hela passet igår, både 1an och 2an. Hoppas på köket idag, då Danne sa att vi skulle testa på det snart, YES! Ja jobbet gick väl bra antar jag, inga större missar. Både läskigt men spännande med det nya. Älskar att man springer som en jävla dåre, alltså verkligen. Inte konstigt att jag blev fet på NJB.. Haha illa asså. I mat väg gick det bra igår, inget donken skit grattis Felicia. Nu gäller det bara att hålla det. Min kärlek lagade massa mat igår så jag ska få en matlåda med mig idag. Fast jag antar att jag kommer äta den innan jag går till jobbet. Jobbar 16-21 idag så kortis pass = 15 min rast.. Så ja tänkte snart bege mig bort till gymmet, farsta är fan bäst. Älvsjö var bra var väldigt litet och inte så mycket maskiner, nej tacka vet jag farsta bäst! Imorgon är jag ledig, så blir träning & tvätt tänkte jag. HÄÄÄÄÄRLIGT! Nej nu ska jag göra äggröra till frulle, mumma! Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0