110630

Helt sinnes imorgon är det juli? What??
Iaf gårdagen gick fint, dock sålde vi för det dubbla sista timmen än vad som var tänkt. Vilket resulterade i ingen förstägning.. Men ibland ska det ju vara så också, härligt att få det första dagen sätter ju ribban härligt högt. Men det gick iaf bra, hoppas jag. Var DTn hela dagen igår också. Det är helt sjukt vad tiden går fort där. Känns som att passen på NJB som var samma tid var det dubbla. Och nu kan jag verkligen förstå varför jag gått upp så mycket i vikt. Alltså FAN vad man springer. Och i den bastuvärmen, helvete.. Ja alltså om jag inte går ner i vikt av att bara jobba så är det något fel på mig.. För jag springer, ojojoj svetten bara rinner.. Ska inte gå in på detaljer, men det är mycket svätt. På lite speceilla ställen, hmm...
Idag är jag heeeeeeeeeeeeelt slut i kroppen. Har tränat två dagar i rad + jobbat. Eeeeeeeeeh min kropp är mörbultad, kan knappt gå. Hahah illa asså fast rätt gött ändå.. Hade tänkt att tvätta lite senare också, mys att springa fram och tillbaka. Haha. Sen tänkte jag försöka övertala min kärlek att vi ska åka till farsta en sväg :) Fast han kommer inte gå med på det, känner han för väl.. Men kan ju alltid försöka ;) Haha. Han är för övrigt världens bästa. Han kom och hämtade mig kl 1 inatt fast han skulle upp kl 6. För att han inte kan sova när jag inte är hemma. Haha sötunge fast orka att jag fått en ny annika svensson.. Mmm härligt med två ;) Både säger samma sak J/A - "ja du måste åka taxi när du slutar så sent". F - Men tjena varför skulle jag betala taxi när jag kan ta mig hem "gratis"?? Inte en chans!! J/A - "Ja men jag betalar taxin för dig, vill inte att du åker hem själv så sent det är farligt!!"
Asså hur fan kan jag hittat en man som är som min mamma? Mmm härligt, nej nu ska jag gå och dö i sängen en sväng tänkte jag.. Ha dem


Fan du är bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0