Bad bad girl

Okej, detta med bloggning & uppdatera kontinuerligt är INTE min grej. Nej jag sitter heldre & nördar mig med City Story eller kollar på mad men. Orka detta egentligen, vem läser? Ingen..

Jag har 1.5 vecka (/veckor?) kvar!!!! Nästa söndag är min sista dag på Naked Juice Bar. Det värsta är att jag kommer sakna det. Ja jag kommer sakna NJB men framförallt Sandra. Henne kommer jag sakna så det gör ont. Men det blir en trip för henne & Andreas upp till oss i Åle och sen i vinter så blir det antagligen THAILAND!! Satan i gatan vad skönt.
Jag kommer sakna Amanda också och Emma, Erik äh jag kommer sakna de flesta.
Borde egentligen ha börjat fixa här hemma, men nej det har vi ej. Borde tagit helgn nu men äh tar hit min family istället. Städa kan man göra senare. Vi ska ju vara här till efter midsommar så vi har lite mer än en vecka att fixa.

På tal om familj ska vi hänga med Jeffs fader, MC? eller iaf hennes ungar + flickvän på Eric Clapton ikväll. Trevligttrevligt, sitter och lyssnar på karlen just nu, kan ju vara bra och veta vem han är innan man går dit. Äh jag vet vem han är men kan de kändaste låtarna och de lär ju komma just i slutet så för att slippa stå och se dum i huvudet ut i ca en timma tyckte jag detta kunde vara bra.
Ja frågan är ju bara när nästa update blir här, men tills dess ha dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0