Fetma

Okej nu är det illa, ILLA! Verkligen så illa. Jag är så extremt stor nu att det är äckligt. Visst det har varit äckligt länge men nu är det verkligen äckligt. Alltså SÅ JÄVLA äckligt!
Idag har jag kört lite övningar här hemma. Imorgon är det gymmet. Sen är det någon typ av träning VARJE dag Felicia. Nu är det skärpning. Diet? Nej fan det klarar jag inte men det blir ändring i kosten. Slarvslarv, jag har verkligen slarvat, eller jag har fan inte orkat bry mig. Jag vet att jag är fet men ändå äter jag, varför? Jag behöver fan hjälp..
Så jag tror jag ska börja köra matdagbok? Och träningsdagbok. Ah fan jag testar, haha. Köpa en cykel ska jag också nu och cykla till jobbet! Fan det kommer inte blir bra, back to McDonalds, SHIT. Jag FÅR inte äta där. Det går bara inte. ILLA
Fuck jag skulle kunna hålla på hur länge som helst. Jag vill skriva så mycket äckliga saker, skräma mig själv men det känns som jag typ bryr mig någon dag sen orkar jag inte. Det måste fan bl ändring nu. Kylen full av ägg, det är det jag får leva på. Göttinjami? Nää jag har redan tröttnat på ägg? Ååh varför är jag inte smal? Eller varför orkar jag inte träna? Jo jag orkar, det är kul när jag är där. Hatar att gå dit/hem.. Men med min nya cykel kommer det gå lättare!
Okej jag måste verkligen köra någon typ an träning VARJE DAG! Lätt nu när jag är ledig, svårare sen.. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0