Hej då sverige!

Yes, planen var att lämna Sverige om en vecka. Men NEJ! Lämna Sverige ska vi men i September. Dock inte Norge utan AUSTRALIEN! FYEFAN VAD HÄRLIGT DETTA SKA BLI! SÅ SJUKT! För vaje dag som går känns det bara mer och mer som en dröm. Det är helt sjukt.
Nichos pappa som kommer därifrån håller på med ett projekt och behöver lite folk (sådär 12 000 stycken..). Han vill ha dit Nicho men han åker inte själv. Så why not?? Gratis boende och inte lite pengar i fickan. Arbeta 21 dagar ledig 7. Ja för Jeffs del då, får se vad som blir av mig.. Sekreterar jobb kan jag få men jag kanske fan inte så bra engelska.. Ja vi får helt enkelt se vad som händer.. Väntar bara på att Jeff verkligen ska få allt bekreftat från hans pappa.
Så Felicia är arbetslös.. Fast var på intervju idag på McDonalds, hade varit härligt att få det. Tillbaka till donken, känns som en trygghet! Göttans.
Så fram tills dess blir det chillagärnet och träna som faen! Idag ska Jeff följa med också, är "ta med en kompis"dag idag. Kul! Nej nu ska jag fortsätta lite här.. Ha dem

Kommentarer
Postat av: Carolina

Fan Grattis :D Apkul för er skull, :)

2011-06-20 @ 21:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0