Mmmm lever..

Så då var man tillbaka hemma igen. Härligt som fasen. Först körde jag intervallträning på bandet. Två min spring, 1.5 gå, 2 spring, 1.5 gå osv.. Har hört att detta skall vara riktigt bra träning så körde på. Sen blev det mest överkropp men jag kan fan inte stå emot och träna bena det är så kul! Dock blev det inte så mycket då jag har en jävla träningsvärk, eller egentligen är den inte så falig nu men när jag tränade AJJ!! Imorgon tänkte jag köra lite mer motion, längre tid på bandet + lite cykling. Om det nu blir gymmet imorgon, kanske blir en lång promenad istället får se lite hur jag känner imorgon. Tror kanske att jag måste vila bena lite..

Iaf sen blev jag så jävla sugen på bananer så gick in på ICA efter då blev jag akut sugen på leverpastej!? Jag som inte ens gillar det egentligen.. Så ja fick med mig en hem som jag nu ätit på två kncäkisar, GÖTT!! Hade fan kunnat smälla i mig 18 mackor till. Men tänkte ju äta lunch/middag innan jag åker till jobbet så det får vänta till imorgon.. Göttans. Nej nu måste jag bege mig in i duscha för snart måste jag dra till jobbet. Fan jag vill ha en cykel nu hade varit så bra att cykla till jobbet!! Men jao får se hur detta slutar :) Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0