NICE

Ah men visst tjena. Hälrigt att HEBAgubben kom tidigt. Midre härligt att han sa att det inte läckte utan att det tydligen är vi som inte kan duscha? Asså allvar okej inte mitt fel när de sen får fuktskador i sitt hus.. Hoppas bara jag hinner flytta innan!
Men ja eftersom han dragit så hinner jag träna! NICE! Tänkte faktiskt testa SATS älvsjö idag, spännande. Ja kan vara kul med lite variation, eller? Säkert inte, älskar mitt Farsta men kände att det fan är lättast om jag tränar där ändå.. Annars blir det så jävla mkt fram och tillbaka. Blir det i för sig där med eftersom gymmet ligger åt andra hållet. Bussen stannar liksom mitt i mellan jobbet & gymet.. Men vadå då, lite extra motion skadar inte..
Hoppas på att få tag på en cykel snart också. Härligt att cykla till gymmet sen! Mys fan jag tycker verkligen om att vara på gymmet, tråkigt att mina tår brevid lilltårna är HELT UPP SKAVDA.. AAAAAAAAAAAAAAAAAJ! Men här ska det plåstras om.. Okej nu ska jag torka mitt hår, ta en cigg & sen ska jag bege mig.. Ha dem


Mitt mål!! Ohyes såååå hett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0