POWER

Just nu känner jag mig lite som en powerkvinna, sådär töntigt.. Men fan det är skönt att ha perioder då saker känns bra.
Har suttit och sökt lite jobb nu, hoppas på ett av dem framförallt! Sen har vi nog fått en lägenhet också, jätte fin loftlägenhet, så fin. Hoppas det går vägen.
Frågan är bara om det är värt det? Tänk om våra nya planer/dröm slår in!? Fuck vilket liv jag hade fått. Vilket underbart år vi hade haft framför oss. Frågan är om jag ska leva på Jeff (mamma jag vet att du tycker att jag ska vara självständig blablabla..) och verkligen satsa stenhårt på saker jag vill. Prio ett; träning så klart, fan jag vill bli polis. Tänk att ha det som mål, ett år fatta vad fitt jag skulle vara. Tre veckor stenhård träning, en vecka off, tre veckor stenhård träning, en vecka off, ja ni fattar. Sen kanske ta och plugga lite, någon kurs som kanske gynnar polisstudierna, rättskunskap b och psykologi, skulle nog bli a igen känner inte att jag kan så mkt för att ge mig in på högre kurser där.. Engelska skulle ju så klart vara bra men det får jag ju på köpet? Fast skulle jag vilja ha jobb kan det ju vara bra. Fast ja om jag ska jobba så får jag ju det på köpet. Okej klart jag ska jobba, måste bara hitta ett jobb som matchar Jeffs. Ja jag kanske redan har ett men det är nog för svårt för mig? Äääh fan jag är duktig, jag lär ju komma in i det fort!
Sen har jag fått två små idéer. Visst de är nog för stora, men drömma kan man ju. Och har jag tid där så varför inte?
Vad jag pratar om? Det kommer avslöjas med tiden, än så länge är det för tidigt att säga något (mer än till er som redan vet..). Men förhoppningsvis vet vi lite mer denna veckan. FUCK VAD JAG HOPPAS PÅ DETTA! Visst det skulle betyda inget Sverige på ett år, men det kan det vara värt. Eller det ÄR det! Vilken jävla rolig upplevelse. Shit ju mer jag tänker på det desto bättre blir det.. MAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!

För övrigt har jag fem pass kvar på naked juice bar. Det känns både skönt och hemskt. Jag kommer sakna det, yes sanning det kommer jag. Jag har kommit på det nu, det har faktiskt varit ett bra år. Jag kommer sakna Stockholm men jag kommer tillbaka. Ha dem

Kommentarer
Postat av: En vän

Du skriver alldeles för lite i din blogg :P

2011-06-14 @ 21:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0