Work

Okej dagens plan var tvätt & träning. Men sen fick jag veta att jag skulle börja jobba idag, känns spännande är nervös som fan.. Är rädd också.. Sen är jag fet så jag kommer inte få på mig några kläder där.. HÄRLIGT, kommer skämmas ihjäl.. Sen har jag ingen matlåda vilket betyder att jag kommer vara tvungen att äta där? HELVETE. En sallad ska jag äta.. Okej det är gott men ändå, fuck.. Sen är jag nervös över att jag inte kommer komma ihåg något.. Att jag kommer faila. Härligt med nya jobb, mums. Nej fan hade kunnat tänka mig att vara arbetslös ett tag till, det är fööööööör skönt!
Men iaf, då skulle jag gått till gymmet innan men då har Jeff ringt HEBA och sagt att dom ska komma och fixa duschen (IGEN).. Så nu ska han komma på förmiddagen. Kul att jag måste sitta och vänta på honom. Tänk om han kommer så sent att jag inte hinner träna?? FUCK varför ska allt alltid gå fel?? Jajaa ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0