Dream


Det här är vad jag vill.
Jag vill resa. Ha så mycket pengar att jag faktiskt kan resa ofta & bo/leva bra. Det är ett stort mål.
Jag vill tågluffa i europa, den resan som ligger närmast i tid förhoppningsvis om allt blir som vi planerat. Ta weekendresor till städer i Europa vi inte tar på luffen (Moskva, Riga, London). Spendera den kallaste tiden på denna sidan jorden på den varma andra sida, resa runt i Thailand med start på några galna shoppningdagar i Bankok. En resa till Egypten eller annat nor afrikanskt land, vill leva i tusen och en natt i en vecka eller två. Och USA, får bli efter Felicia blivit laglig supare i landet. NY, LA, Vegas & jag vill besöka Amish det vet jag att man kan!
Får se kan drömmen bli sann?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0