Love

Åh i natt/morse drömde jag den BÄSTA drömmen.
Jag var i London med min familj, jag och dippen hade hyrt en cykel och cyklade runt på en typ marknad. Filippa hade köpt något i en butik men som den flicka hon faktikt är så glömde hon sina saker kvar i butiken. Detta kom vi på efter ett tag och fick cykla tillbaka, jag va smått sur över detta för vi hade brottom & det hade börjat regna.
Väl inne i butiken igen fick hon tillbaka det hon glömt. Det var när vi skulle gå ut som det underbaraste hände. Jag fick syn på Nicke Borg utanför dörren och lyckas skrika så att han hör, på väg för att hälsa på honom vänder hans umgänge om och det va Jocke Berg!
Jag flyger i han famn och står och pratar en lång stund. Sen dyker även Martin upp med sin son (som var någon från Deathstars??) han var stor som ett hus och så hade han ett par silvriga Jeffrey Campell skor på sig?? Iaf sen kom även Adde och jag sa tydligen något spydigt till honom för han bara "aah men det kan ju vara bra om du hälsa först". Han va fan as ful i min dröm och hade jätte kort hår och massa skägg, inte alls så snygg som i  verkligheten.. Sen vände jag mig om och där stod Vic som hade blonderat sitt hår, asså typ gult/vitt. Skulle precis gå fram till han men då väckte Jeff mig.. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Iaf så var det en underbar dröm. Jag skulle vilja åka till London igen och träffa HC! Snart är det den 16 april och då får jag äntligen se dom igen. Kärlek på det, nu ska jag till jobbet. Ha dem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0