2 år

Satt och lyssnade på LMFAO - Party Rock Anthem som spås bli 2011s student låt. Åker ner till Göteborg då världens bästa Olivia tar studenten. Lär bli så kul och tänkte tillbaka för dagen efter är det exakt två årse jag tog studenten. Fan vilken underbar dag det var! Så sjukt kul och jag hade lätt gått om de tre åren för att få göra det igen.
Men sen tänker jag ett steg längre, två år sen. Va fan har jag gjort med de två åren? Inte ett skit. Början av Ålesund var helt underbar, dt var den roligaste och bästa tiden i mitt liv. Men sen? Haha jag har inte kommit någon vart.. Stockholm men vad var det här? Inget.. Att åka tillbaka till Ålesund igen, ja pengarna är det som lockar då jag fortfarande inte har en aning om vad jag vill göra. Jag ska jobba arslet av mig och resa så sjukt mycket! Jag vill se världen! Fan jag hoppas att det är värt det. Fast jo klart det är, jag har ju inget att hämta här..

Kul att Louise ringde nu och mår dåligt.. Måste åka in tidigare till jobbet så hon kan gå hem. Kul att vara två när det är som mest. Åååh nu kommer jag på att det är såååååååååå värt att lämna detta!! Ha dem


Bästa dagen med den bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0