Allt som var du och jag

Okej en liten summering av mitt liv.. Satan jag har aldrig tid att sitta vid datorn längre, förutom när jag är ledig. Eller tid och tid..
I lördags jobbade jag först med Emma och Phlip, hej dremteam? Jag lyckades få Philip att ta min stägning och eftersom I am the boss så skickade jag hem mig själv tidigare, gött! Nej men jag hade lite bårdis. Skulle till Gröna Lund och fira Stoffeliten som nu har passerat gränsen för att kallas liten kanske? Men äh.
Mötte upp det, än så länge, lilla gänget och begav oss mot färgan och grönan. Där hängde vi av någon konstig anledning utanför i säkert 40 min (okej anledningen stavas Ö L).
Sen när vi skulle in så tänker alla att vi är så mycket smartare om vi köper åkpass så det gjorde vi, vilket vi inte borde eftersom vi skulle vara där i ca 3/4 timmar. Och tro mig dessa män är öltörstiga så helften av tiden spenderade de med att supa till det istället. Och bättre blev det ju inte när det dök upp ca 10 killar till, tro mig vi tjejer hade inte mycket att säga till om.
Lyckades dock få Leffe att åka lite med mig. Men får ta en heldag nån gång.

Söndagen spenderades även den med Emma och Philip. Men detta var ingen vanlig dag, utan min och jeffs 1års dag! Så efter jobbet begav vi oss på Mamas och Tapas. Vi har fastnat lite för tapas och testat några olika. Men den i gamla stan slår allt!! Sen åkte vi hem, åt jordgubbar och kolade på Mad men.

Måndag, tisdag har jag haft KAOS på jobbet men ska inte ens ta upp det för då kommer detta bli en bok, i size med Harry Potter så ja.. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0