Båda?

Alltså jag är kär. Eller nej (eller jo klart jag är) eller hade jag inte haft Jeff & Bill så hade jag nog fanemig varit det. Dessa män är fan helt otroliga! Så sjukt jävla sköna att jag inte vet va fan jag ska ta mig till. Att jag haft a thing för androgyna män är ju ingen nyhet, men va fan nu är det TVÅ av dom, TVÅ EXAKT LIKADANA! Ooooh my jag är i himlen!
Men då kommer nästa svåra fråga, ska man rikta in sig på en? Och hur ska jag kunna veta vem som är vem? Eller kan jag helt enkelt ta de båda? Känns som det sista alternativet är det enda rätta. Orka välja när man kan få mer? Och säkert är de inte lika roliga var för sig utan så mcyket bättre ihop. Fuck vilket spårat liv vi tre skulle ha.. Dessa män är snäppet mer sinnes än vad jag själv är så tänk er själva.. Maaaaaaaaaah det hade varit en dröm för mig, men en mardröm för alla andra här i världen.. Shit alltså detta tål att tänkas mer på..



Ps. ja jag pratar så klart om dessa män. Men tänk bara om de alltid skulle haft denna frilla (som de har i början, allt hår neråt)? MAAAAAAAAAH ah nej då hade det väl varit för bra för att vara sant. Eller va fan jag kan ju ändra på det sen när det är vi tre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0