God morgon

Kul att jag & sandra ska på möte med våra chefer.. Haha kul att vi båda sagt upp oss så nu fan ska dom få höra allt! Tror det kommer gå bättre när jag och Sandra har mötet tillsammans, då vågar vi nog säga mer! Typ sitter och hetsar varandra.
Kul att dom skyller allt på oss? Som om det va vi som gjorde stället dåligt? Att det är vi som lurar i alla att det är skit? HAHAH. Eller?

Har en sån sjuk huvudvärk, hade det igår kväll med. Tänkte att om jag sover ut kanske det blir bättre.. Men itsche.. Tur att Leffe är inte är hemma, då får jag nämligen inte äta massa piller.. Men nu, mohahah akta dig piller skåpet..
Okej så illa är det inte, eller? Ahja skitsamma orka blogga om mitt piller ätande..
Har en del att fixa idag, kuuuuuuuuuuuuuul! Hoppas dock det blir fint väder snart så jag kan få gå ut och gå!!!

Fan jag är kass på att blogga.. Va fan ska jag skriva om? Vad som häder i mitt liv.. Okej på morgonen vaknar jag. Tar t-banan till slussen och byter till buss. Sen går jag av vid forum och går in i den lilla baren. Där står jag hela dagen tills jeff kommer oh hämtar mig. Sen äter jag mat, kollar på mad men eller en film och sen sover jag. SÅ GÅR ALLA MINA DAGAR TILL!
Fuck vad jag är deprimerande.. Hahaha jag måste fan ta tag i mig själv.. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0