Koffor??

Alltså jag blir fan arg på livet.. Jag har varit ledig i två dagar, det har varit piss väder med regn båda dagarna. Så idag när jag ska jobba ja men va fan varför inte ge denna dagen det finaste vädret vi kan? SJÄLVKLART!
Och så har jag stägning.. Fast det betyder att jag har en del tid nu på morgonen, innan jobbet. Så tänkte snöra på mig gympaskorna här nu och bege mig ut en liten sväng..
Det börjar bli lite tråkigt att promenera nu, jag har fan gått alla vägar man kan runt här.. Vågar inte bege mig ut på slingan än då jag sist när jag gick där var livrädd.. Mitt ute i skogen, inte en människa och jag hade ingen aning om vart jag va.. Sen va det blött som fasen och eftersom det regnat i två dagar tror jag att det kommer se lite liknande ut idag.. Så jag tror jag hoppar den vägen och ser om jag finner ut någon annan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0