Nytt beroende?

Jag har fått något jävla ägg beroende.. Kokt, stekt kanske helst i en röra.. Men just nu är det omelett. Alltså det är det enda jag tänker på. Mmmm omelett, igår åt jag med paprika & Keso.. Vad ska man göra idag? Samma? Plussa på lite spenat kanske? Lägga i lite skinka? Ja något med skinka..

Sen är jag lite smått arg att det är piss väder ute! Jag vill promenera, mitt fett vill försvinna! Snälla väder bli bättre så jag kan få gå ut utan att få regn på hela mig!
Funderar på att gå till gymmet, men då är frågan om man ska gå dit (regn) eller ta t-banan, fast om jag tar t-banan måste jag ju ändå gå ner dit.. Så då kan jag lika gärna gå hela vägen? Fan problem. Jaja tar och löser det efter omeletten. Så fort jag började prata om den så växte mitt behöv sig så stort att jag inte kan stå emot det längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0