Onsdag

Nu tänkte jag bege mig ut på balkongen en liten sväng för snart måste jag bege mig.
Har inte riktigt bestämt mig vart än.. Promenad runt området? Eller ska jag lyckas palla mitt feta arsle iväg till gymmet? Känns ju för tråkigt att vara inne just nu.. Ah men fan ska ju på p-möte på månadg i sickla sen har jag 3 timmar tills jag börjar jobba, så kör på gymmet då för att döda tid. Ja fan jag vill vara ute!

Sen kl tre ska jag befinna mig inne i staden. Ska möta upp Sandra. Hon har börjat hänga på satist.se så nu är hon iväg alltid. Idag ska hon sitta publik på ballar av stål, mellan 12 och tre. Orka verkligen de bästa timmarna hahha. Så ja får la hålla ut lite längre ;) Nej men lär ju bli en promenad till men nu runt djurgårn. Det slår ju hökarängen runt med 1000!! Haha.. Nej om man ska ta tag i sig själv. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0