Walkwalk

Kom äntligen ut på min promenad om jag skjutit upp hela veckan, fuck jag är kass! Hann inte långt innan jag kände några droppar, som tur var brakade det aldrig loss! Jag sprang till och med lite, inte så långt men bättre än inget!
När jag kom hem och in i duschen kom jag på att jag har hårfärg hemma som inhandlades för ca 1 månad sen (om inte mer!?) Så ja fan tänkte jag så nu är jag rödhårig igen!
Blev dock inte riktigt som jag ville, blev lite för mörkt. Men jag har ju aldrig lyckats få det som jag vill hitills så varför skulle det bli ändring nu? Nej nästa gång lyssnar jag på Jeff så kör jag på det riktigt röda! Fast det får bli till sommaren.
Jag önskar verkligen att jag föddes som rödhårig! Donnan (Christina Hendricks) i Mad Men är ju så sjukt snygg, hennes hår!!! Varje dag när vi kollar på serien växer mitt avund (säger man så??) bara mer och mer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0