12 April

Är glad att jag stannade hemma idag också, har ont i halsen och huvudvärk.. Har äntligen fått besked om att jag fått mitt paket jag beställde från Ellos (gardiner + ljusstake) så ska hämta ut det när Jeff är klar på kursen. Sen tänkte jag att han får skruva upp hyllorna vi kpte i Göteborg + den jag själv målat.. Så att vi får iordning ännu lite mer här. Dock är jag så jävla sugen på att flytta! Älskar att flytta tycker det är så himla kul! Hitta något nytt som är ännu bättre och få det ännu finare. Dock har vi kontrakt till oktober så blir ju inget av det tyvärr.. Dock håller jag på att tänka ut lite hur jag vill ha det i nästa lägenhet, eller hur jag vill ha det när vi kommer tillbaka till våran i Sthlm! Antar att vi får flytta dit när vi är klara här, men vi får se vad som händer.. Just nu vill jag det iaf, till att börja med sen får vi se vart vi hamnar..
Men jag älskar inredning och att fixa. Nästa gång jag flyttar ska jag iaf verkligen fixa i den lägenheten, måla om och tapetsera! Jag har velat göra det både i hökarängen och här men det verkar inte som om Jeff bryr sig och jag klarar ju knappast av det själv.. Men sen kommer han vara illa tvungen att fixa det..

Har även skrivit nytt CV idag så tänkte ta och skriva ut några eftersom de flesta butiker vill ha cvt i handen här.. Sen får jag bara hoppas att det dyker upp något vettigt job. Är ju så jävla kluven i vad jag vill göra.. Men jag vill ju ha ett butiks jobb, det har ju varit min dröm hela tiden.. Och nu tänkte jag fan se till att få ett! Har dock inte kommit fram till vad jag vill göra nu den närmaste tiden.. Får kanske ta och prata lite med mina chefer och se.. Jaja nu får jag väll sätta igång och städa eller något. Har fett tråkigt, har kollat på allt bra som finns att kolla på.. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0