18 April

Är tillbaka på dagiset jag var en månad på för ett tag sedan, skall vara där i två veckor (denna + nästa) på småbarns avdelningen som jag trivs bäst på. Känns gött! Dock är det riktigt tufft att gå upp så tidigt.. Måste ta 7 bussen nästan alla dagar, vilket betyder att jag går upp 20 i 6.. Fett jobbigt ska ni veta! Jag har egentligen inget problem med det, jag kommer ju upp lätt. Men jag tycker verkligen inte om det! Jag hatar att gå upp tidigt, ok om det är någon gång ibland men varje dag. Big nono, tänk att alltid ha det såhär vet inte om det är något för mig.. Får se vad som händer, om jag blir erbjuden fast tjänst så tar jag väl den.. Annars får vi se vad som händer!
Börjar få tillbaka min jävla migrän skit.. När jag är stressad/orolig/mår "psykiskt" dåligt så får jag alltid extrem huvudvärk. Alltså det är så jävla hemskt, under tiden vill jag enbart dö. Inga tabletter i vägen hjälper och jag tror på allvar att huvudet ska sprängas.. De senaste dagarna har detta tyvärr hänt ett par gånger.. Imorse när jag satt på bussen kände jag hur den var på väg, alltså hade jag fått det på jobbet vet jag inte vad jag hade gjort. Jag hade absolut inte kunnat jobba men jag hade inte heller kunnat ta mig hem från jobbet.. Ja iaf det jag vill ha sagt med detta är att jag börjar få sån extrem ångest ang alla jobb.. Jag har ingen aning om vad jag ska göra, finns negativa & posetiva saker med alla jobb.. Men får väl stå ut ett par veckor till och hoppas att jag hittar ett svar.. Egentligen är det värsta att jag tänker så himla mycket på det. Det är inte så farligt att jobba, har ju inte jobbat så mycket de senaste så kraften är det inget fel på! Det sitter bara i huvudet.. Nej bara nu när jag skriver detta kännar jag hur det spänner i huvudet.. Ska fan tvätta mig & lägga mig i sänegn! Kanske ska läsa ut min bok om Marliyn Manson, så att jag kan börja på någon av mina fem nya böcker (eller sex då jag fick en av min kära mor för ett tag sedan som jag inte läst).

Just det mitt paket från Ellos har äntligen kommit! Ljusstakarna (som jag beställde i guld, ville haft silver man stod bara att det fans guld på hemsidan, kom i silver??) var riktigt fina så de ska jag behålla! Men gardinerna, blä! De ska tillbaka. För det första var de inte ens vita utan typ missfärgade, ni vet som typ vita gardiner som varit i ett rum där någon röker inne. De är liksom typ bruna, riktigt jävla fula! För det andra är det typ små fyrkanter i tyget?? För det tredje så går de till mitten av mina fönster (ok mina fönster är väldigt stora men ändå??) och så kan man ju inte ha det! Så imorgon måste jag ta tummen ur röven och skicka tillbaka dom. Ha dem

Ps. Igår var det en månad sedan jag tog min senaste cigg! Grymtjej_90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0