24 April

Jag har egentligen absolut inget att säga.. Men det är en del som klagar på min uppdatering här (inte för att jag kan förstår er, denna blogg kan vara en av de sämsta/tråkigaste bloggarna ever)..
Efter min jobb helg, 30 timmars arbete med 4 timmars sömn, mådde jag ju sådär.. I söndags röre jag benen två gåner, ur sängen kl 2 och tillbaka till sängen kl 23.. Jag var så äckligt död, de ringde från både Bocca & McD och ville att jag skulle jobba. Men det var omöjligt! Jag orkade inte ens lyfta telefonen eller sätta på datorn, jag bara låg.. Igår kändes väl lite bättre men jag var verkligen inte människa.. Idag börjar det kännas bättre, men känns verkligen inte som om jag hade en ledig dag i söndags.. Längtar till torsda då jag faktiskt är ledig!
Idag har jag ätit pannkakor, jävligt gött men nu mår jag så extremt illa! Fan vad jag måste börja träna, är sjukt fet & äcklig! Men det är så jävla gött att äta så ja går ju inte så bra att gå ner i vikt.. Hihi Felicia är en riktig liten tjockis!! Nej fan jag mår faktsikt dåligt över min kropp men jag är allt för lat för att ta tag i detta.. Hah illa!

Nej nu ska jag väl kolla på lite Irene Huss & käka äpple ;) Ha dem


Kan ni inte hjälpa mig lite! Vad vill ni att jag ska skriva om??
Måste ju få lite hjälp med att komma igång här!

Kommentarer
Postat av: Annika

inte alls tråkig... bara lite vardagliga uppdateringar är så kul att få nu när du är så långt från Götet! kram

2012-04-25 @ 21:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0