Back home

Alltså fett deprimerande att vara tillbaka i Åle. Även om jag känner att jag är "färdig" med Göteborg och inte vill bo där mer så känns det som ett jävla slag i ansiktet att komma tillbaka hit! Hatar att jag inte fick mer tid, framför allt med mina vänner! Hann inte ens träffa Sunnie och det gör ont i hjärtat. Att träffa Charlotte & Olivia typ två gånger, någon timma per gång känns inte heller bra! Att jag sen inte tar ut mer av det fattar jag inte heller!? Jobbigt iaf, vill verkligen inte vara här just nu! Har sån extrem panik över allt nu.. Vet inte hur fan jag ska göra med alla jobb, jag tror att jag har halft dubbelbokat mig i helgen.. Fast jag har inte fått något bekräftat från ena stället men jag tror att han tror att jag ska jobba.. Shit måste verkligen ringa honom imorgon! Skulle gjort det igår, men jag har panik över vad jag ska säga.. Tänk om jag får "kicken" (fast jag knappt ens börjat jobba där?).. Fast jag brukar förstora dessa saker i mitt huvud, förhoppningsvis löser det sig..
Har iaf 5 pass på tre dagar nu fredag-söndag + att jag jobbade tisdag så har vart ledig idag och tänker fan vara ledig imorgon också! Vet att jag egentligen måste jobba men har absolut ingen kraft/ork i kroppen. Får panik bara jag tänker på allt jag egentligen borde ta tag i.. Väskan står på golvet och det ser ut som fan här hemma.. Usch på mig! Nej nu ska jag sova och tänker inte ställa klockan imorgon! Deprimeradtjej_90.. Ha dem

Kommentarer
Postat av: Sandra

vi får ses nästa gång helt enkelt vännen <3

2012-04-17 @ 10:41:08
URL: http://sandraslifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0