Home part 3

Idag mina vänner har vi fixat en del här hemma. Hade tänkt att skiva det sista men nja finns lite till att göra.. Men hyllan i sovrummet har kommit upp + två små hyllor & spegel i hallen (+ att en tavla har flyttats). Sen har vi även fått upp fästena till gardinstången i sovrummet, men själva stången är i källaren så det får vi ta en annan dag..
Efter att vi (läs Jeff) skruvat upp allt åkte vi till plantagen för att köpa lite blommor. När vi kom hem så fixade jag till hyllorna, satte alla fina saker på plats. Jag älskar att jag liksom köpt en mängd saker att ha på sovrums hyllan för länge sedan men att hyllan kom upp först idag.. Haha men hade ju lite av en bild i huvudet redan innan fast måste säga att det blev mycket bättre än jag tänkt mig! Åååh jag älskar hyllan i sovrummet, fasen vad grymt det blev! LOVE





(glöm att det ser sjukt stökigt ut på sista bilden.. men det är faktiskt inte så egentligen.. haha allt på köksbordet/golvet är skit som har med hyllor/blommor att göra..)

Haha måste tillägga att ja jag är Jesus galen.. Haha älskar ikoner/Jesus/kors, så himla fint! Har faktiskt ett guldit kors brevid dörren som man inte ser här.. Ska upp ett par tjocka bruna gardiner också så kommer det bli lite mer mystiskt.. Mjauu I LOVE IT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0