Jobbhelg

Nu ska jag strax iväg till Bocca & få uppläring på dagsjobb. Ska vara med och öppna. Igår öppnade de sin uteservering, vi har sjukt bra väder här! Igår jobbade jag enbart i tröja och har redan fått mina fräknar.. Så jag antar att jag kommer ha en jävla massa att göra idag! Hoppas jag får jobba med bra personer som är duktiga på uppläring.. Fan är riktigt nervös då jag egentligen inte hade tänkt att göra detta.. Menmen vi får se vad som händer i framtiden. Kanske tycker det r jätte kul och då är det ju bara att fortsätta! Ska jobba idag & imorgon där.
Sen ikvll ska jag iväg och jobba på Vega, så även imorgon kväll/natt. Hoppas att jag kan få lite bättre uppläring så jag lär mig några drinkar.. Ber jag om hjälp om det kommer en drink jag inte kan så göra bara dom den utan att liksom visa mig.. Har ingen aning hur jag ska lära mig men får väl hoppas att det bara kommer..
Tyvärr har jag gått och blivit dålig igen.. klart att jag blir när jag kommer tillbaka till dagiset, hade jag ju fattat själv.. Men känns jävligt dumt att det är denna helgen. Får hoppas att jag klarar att jobba, annars är det väl bara att göra det ändå antar jag..
Nej nu måste jag göra det sista, ska gå om typ fem min.. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0