Kan det vara någonting för mig?

För en liten stund sedan kom jag på vad jag vill bli! Det kom som en blixt från himlen och fan vad jag är peppad, vill börja plugga NU! (Såklart är detta ingen garanti för att jag vill göra detta imorgon, men såhär stakt har jag fan inte känt för något annat, än)

Efter att jag skrivit om lägenheter oc flyttar här blev jag ännu mer sugen så jag gick in och kollade lite på hemnet (hittade förövrigt min dröm lägenhet, i kålltorp.. Flytta hem igen kanske??) och drömde mig bort.. Tog några timmar och så nyss när jag höll på att laga mat så bara PANG! Jag vill bli mäklare.. Alltså ja jag vill fan det, var inne och läste lite om utbildninge. Man läser juridik & ekonom något jag redan läst & även om jag inte tyckte det va så kul då så kändes det mycket bättre när jag läste igenom det. Sen är det såklart massa mer kurser så som hur man säljer en fastighet blablabl mm.. Kursen finns i bla Sthlm, Malmö & Helsingborg. Klart Sthlm hade varit det bästa, men sen älskar jag ju som sagt att flytta + att Jeff kanske inte vill bo i Sthlm. Då lockar Malmö mest för mig, 3 timmar hem til Götet + 30 min till Charlotte & en timma till resten av släkten där nere. GÖTT! Sen är det nära till Köpenhamn, storstad stort plus! Och sen är ju även Malmö en stor stad + att det är jävligt mysigt där. Alltså ååh jag vill verkligen detta. Det enda negativa är att jag måste ha Matte C.. Så antar att jag får försöka plugga upp det på distans.. Annars får jag lösa det när jag flyttat hem till Sverige igen. Äh det ska jag väl klara! Åååh fett peppad, nu måste jag läsa ännu mer om detta! Ååh tänk att jobba med att sälja massa fina hus/lägenheter, dream! Ha dem

Kommentarer
Postat av: C

KOM TILL SKÅNE!!!! Jag behöver dig här fan

2012-04-23 @ 13:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0